Coaching ügyvédeknek

2024. március 10. 09:44 - Hegyi Tímea

Üdvözöllek a blogomon!

Tartalmaimat elsősorban ügyvédeknek, jogászoknak szánom, akik szeretnék a praxisukat online is bővíteni. Jogász vagyok, business coachinggal 3. éve foglalkozom. Kezdetben kizárólag vállalkozások elindítását segítettem, ezt bővítettem ki a tavalyi év végén az ügyvédi coachinggal. 

Miért lehet szüksége egy ügyvédnek business coach-ra? 

Azt látom, hogy a szakma online jelenléte most indul be igazán, és az eddigi visszajelzések azt támasztják alá, hogy a tapasztalataimmal sikeresen tudom támogatni az ügyvédek online kommunikációját, elsősorban az Instagramon. 

Ezernél is több bejegyzést készítettem el vállalkozóként az említett felületen az elmúlt években, különböző profilok alatt. Az ilyen módon megszerzett gyakorlati tapasztalataimat adom át a jog.marketing oldalon. Egyúttal azt is látom, hogy fejest ugrani és belevágni az online kommunikációba olykor nem vezet a megfelelő eredményre.

Ezt megelőzendő érdemes tisztázni a szakmai és üzleti célodat, hogy pontosan tudd, kinek és miért is írod meg azt a bizonyos bejegyzést. Hogyan szeretnéd felépíteni az online praxisodat?

Az ügyvédi coaching folyamat minimum 3 alkalmas (90 perces) online konzultációt jelent, amelyet megelőz  egy rövid (20 perces) díjmentes megbeszélés, ahol feltérképezzük az online praxisod fejleszthető területeit. 

Ha úgy érzed segíthetek, írj nekem!

 

Hegyi Tímea

jogász, business coach

e-mail: info@hegyitimi.com

honlap: www.hegyitimi.com

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jogmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr518350165
süti beállítások módosítása