Álljak be a sorba ügyvédként és én is kezdjek el posztolgatni?

2024. március 10. 11:17 - Hegyi Tímea

 Megosztó téma a közösségi média jelenlét, de a rövid válaszom az, hogy igen.

Szakértőként megmutatni magad online, extra időráfordítást követel, ez tény. Azonban ha nem vagy jelen ügyvédként azon vagy azokon az online platformokon, ahol a potenciális ügyfeleid jelen vannak, egyfelől lemaradsz azokhoz a kollégákhoz képest, akik már felismerték a rendszeres online kommunikáció nyújtotta előnyöket, másrészt ügyfelektől esel el. 

pexels-karolina-grabowska-7681249.jpg

Még akkor is óriási jelentősége van annak, hogy jelen vagy-e online és végül megbíz-e az ügyfél, ha ajánlásból érkezik és tényleg kifejezetten szüksége van rád. Ha ilyenkor egyik felületen sem talál meg, elbizonytalanodhat, egyúttal a kutakodás közben talál egy szimpatikus ügyvédet pl.: az Instagramon és úgy dönt, hogy miután a legfrissebb posztok mintha kifejezetten neki szólnának, ennek a másik ügyvédnek a segítségét kéri. Mert hozzá már azzal is tudott kapcsolódni, hogy látta, hogy néz ki, milyen minőségben kommunikál, stb.

Az Instagramon az ügyvédeknek csak a töredéke épít praxist jelenleg, bár tény, hogy azok, akik már stabilan jelen vannak, ők többnyire piszok jól csinálják azt, amit. Élőznek, videós tartalmakkal edukálnak, lapozós posztokkal tájékoztatják az ügyfeleiket és vonzó, stratégikus megjelenést mondhatnak magukénak. Még nem késő felzárkózni! Főleg akkor, ha az Instagramon jelen vannak azok a lehetséges ügyfelek, akiknek a problémájára ügyvédként  megoldást nyújtasz.

5+1 tipp, ha ügyvédként most indítod el Instagramon az online kommunikációdat:

  • határozd meg, hogy mi a célod az oldallal (bizalom-, hitelességépítés, praxisbővítés)
  • fogalmazd meg, hogy milyen jogterületről és milyen problémákról kommunikálnál a legszívesebben
  • jelöld ki, hogy milyen további tartalom pillérek jelenhetnek még meg az oldaladon a fentieken túl
  • tudatosítsd magadban, hogy kiknek a figyelmét szeretnéd megragadni a bejegyzéseid által (leendő ügyfelek)
  • nagyvonalakban hozz döntést arról, hogy milyen tartalom stratégiával indulsz el (tartalmak formája, pl.: lapozós posztok, statikus posztok, videós tartalmak, sztorik, tartalmak típusa: edukatív, tájékoztató, személyesebb, tartalmak rendszeressége, stb.)
  • ha már van valamilyen hivatalos felületed (pl.: honlap), vedd figyelembe a már meglévő arculati elemeket, ezzel vizuálisan is megjegyezhetőbbé teszed az ügyvédi márkádat.

Ha eldöntötted, hogy 2024-ben Te is jelen leszel ügyvédként az Instagramon, viszont most hirtelen nem is tudod, hogy mivel kezdd el az online kommunikációt, inspirációképpen mutatom a 30 napra szóló posztötleteimet.

reallygreatsi_com_9.png

 

Még több tippet szeretnél azzal kapcsolatban, hogy hogyan tudsz ügyvédként az Instagramon elindulni és online praxist építeni? Kövesd a jog.marketing Instagram oldalamat!

Azt érzed, hogy mindezzel csupán a felszínt kapargattuk, mélyebbre ásnál? Egyéni segítséget ügyvéd coaching szolgáltatásom keretén belül tudok nyújtani, ahol az ügyvédi szakmai és üzleti célkitűzéseid kijelölését követően kialakítjuk azt az online megjelenést és kommunikációt, amelyet hatékonyan fenn is tudsz tartani, és amellyel bővíteni tudod a praxisodba érkező ügyfeleid körét.

Az ügyvéd coaching szolgáltatásomról bővebben a Coaching ügyvédeknek menüben, valamint  ITT olvashatsz.

Kép forrása

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jogmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr6318350209
süti beállítások módosítása